onsdag 1 juli 2020

Onsdag 1/7-2020 20:01

DAG: Jaha till natt igen och inatt fick grannen för sig att ha hem folk till klockan ett så skit sömn inatt. Uppenbarligen skiter han vad jag säger och gör som han vill. Så kom igång idag till sex tiden kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat lite Nintendo idag men annars inget alls. Så till tre gick jag igång med middagen hade idag karréer med ris idag och såg en serie när jag åt idag. Och efter fick jag i mig en kopp kaffe och lite senare fick jag  i mig en gräddfil och lite socker gott mos. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag och inget imonn heller hoppar denna veckan.

ROMAN: Jaha inget här heller idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: