söndag 19 juli 2020

Söndag 19/7-2020 19:41

DAG: Jaha till natt igen och inatt tror jag att jag hörde en smäll men jag kommer inte ihåg när detta var annars är det lugnt så jag hoppas att jag kan sova bättre snart nu igen. Kom igång idag till sju tiden och kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Satte igång med middagen till 15:30 såg på Youtube idag ett tag innan jag gick igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg idag två avsnitt av samma serie när jag åt idag. Så mer? Jo jag vann inte nått denna veckan heller. Men nästa smäller det till eller hur? Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe efter middagen och så spelade jag ett spel ett litet tag idag. Mer? Nä inte idag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag skall köra imonn igen kan bara hoppas att jag sover inatt då.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nej inte här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: