söndag 12 juli 2020

Söndag 12/7-2020 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag har slutat ta tabletterna för det gjorde inte så mycket skillnad att ta dem eller inte så jag slutade. Sov fram till sex tiden idag kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat spel idag på datorn ett nytt jag köpte för ett tag sedan. Så mer? Jo jag vann inte nått heller idag och det ger ingen vist hela veckan nä jag vann 76 i fredags och glömde kolla det såg idag. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag igen ett tag. Så mer? Jo har spelat Nintendo idag med ett tag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn kan bara hoppas att jag sover inatt då som vanligt.

ROMAN: Nä inget idag på denna punkt heller.

MUSIK: Nej inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: