lördag 11 juli 2020

Lördag 11/7-2020 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt tog tabletterna men inatt gjorde de ingen nytta sov fram till nio tiden kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så gick jag igång med inte nått idag igen. Var seg så jag gjorde inte nått idag på hela dagen. Jo jag glömde igår att jag skannade datorerna. Så mer? Jo jag har spelat lite Nintendo idag men annars inget alls. Till tre gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Ja inget här heller idag.

MUSIK: Och dito på denna post idag med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: