torsdag 2 juli 2020

Torsdag 2/7-2020 19:52

DAG: Jaha en lugn natt inatt men jag sov inte bra i alla fall. Kom igång idag till fem tiden men somnade om igen till åtta tiden sedan låg jag till 11:00 fick i mig frukosten och så gick jag igång med inte nått idag igen. Jo till tre tiden gick jag igång med middagen. Ja jag hoppade träningen idag igen. Såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt en ny serie som var okey tror jag i alla fall nu så länge okey. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så såg jag idag att nya datorer äntligen har kommit på HP även att jag inte har pengar så tog det tid innan de kom men det är ju Corona som ligger bakom detta. Jag behöver 25 till för att kunna köpa jag har 10 och jag tror att 25 till skall räcka för att köpa numera följer inte allt med heller så man måste köpa till en massa med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Och grannarna var lugna inatt.

TRÄNING: Ja inget idag hoppar en vecka så går jag igång igen sedan.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: