tisdag 14 juli 2020

Tisdag 14/7-2020 19:40

DAG: Jaha till natt och inatt tror jag inte att mina grannar var hemma alls. Somnade till ett tiden och vaknade sedan till fyra var uppe och fick i mig frukosten och så la jag mig igen och sov tre timmar till kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så jag har spelat lite idag på datorn och Nintendo men bara korta stunder idag. Så till tre gick jag igång med middagen hade idag pepparbiffar och pepparsås och ris. Såg en ny serie idag vet inte om jag skall se den sedan men såg idag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med idag. Så mer? Jo det är spel idag till 21:30 ringer innan 22:00 om det gav nått så jag hoppas på samtal idag. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Nä inget idag.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: