onsdag 8 juli 2020

Onsdag 8/7-2020 20:12

DAG: Ja sov så där inatt men jag hoppas att jag sover bättre sedan det tar tid att vänja sig vid det höga ljudet. Så kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag var trött och kände inte för att göra nått idag igen men jag hoppas att jag sover bättre sedan om ett tag. Så till tre gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg två serier idag när jag åt. Såg idag att det kommer ny till den 30 juli med som jag skall se. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag spelat spel idag med på datorn just nu innan jag gick igång med bloggen och det är därför jag är sen. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller och inte idag heller på lotto. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn då det är träning så jag hoppas att jag sover bra inatt.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja inget idag på denna punkt heller.

MUSIK: Ja inte här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: