fredag 17 juli 2020

Fredag 17/7-2020 19:48

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen varför jag inte kan sova men jag hoppas att det blir bättre sedan lite längre fram. Kom igång idag till sex tiden och ur sängen till nio tiden fick i mig frukosten och så väntade jag på att jag skulle ta mina tabletter till 11:30 och sedan till 12:00 sticka ner med tvätten för det var tvätt idag. Så sedan upp igen och ner igen till 13:00 tiden var jag nere och hängde upp den. Sedan stack jag till ICA och så fick jag min nya mus idag har haft problem med den gamla den hackar så jag köpte ny till måndags fick idag. Så installerade den och så fick jag sedan upp tvätten till 15:30 tiden idag. Jag fick dra upp värmen till 22 den låg på 16 och då torkar det inte i tid så jag drog upp den. Då torkar den på en och en halv timme och jag kan då ta tvätten till 15:30 så kommer jag igång med middagen lite tidigare. Så hade idag kotletter med stripes och såg ett avsnitt på nya serien idag kommer nog tio avsnitt och jag har nu sett sju så jag har lite till att se. Så vad mer? Jo det är dragning idag till 21:00 sedan till 21:30 de ringer till innan 22:00 om det är mycket eller så ser jag imonn när jag kollar mailen. Så ringer de så lägger jag upp på Twitter så vet ni med. Annars ser jag imonn om det är lite mindre vinst. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inte här heller idag.

MUSIK: Och dito på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: