tisdag 7 juli 2020

Tisdag 7/7-2020 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår hade grannen folk hemma så jag somnade till  ett tiden sedan till 03:30 tiden så la de sig och det smällde i golvet och jag vaknade och sedan så var jag vaken ända tills nu. Jag kunde inte somna om igen idag. Så jag fick inatt tre timmar sömn inte så bra. Så jag gick igång med lite knäcke till sex tiden sedan fick jag i mig resten av frukosten till tio tiden. Så sedan stack jag till ICA för att handla lite till två tiden sedan hem igen. Och idag ringde jag till fastighetsskötaren och hörde vad som gäller efter 22:00 och det var inte alls som jag trodde. Men jag kom på varför jag hör allt så jävla tydligt. Jag hörde att de pratade inne på toan och att de hade vattnet igång jag hörde ett ljud som visade sig vara vattnet som var igång. Det hörde jag när jag kom ut i hallen att det var vattnet men det hörde jag från sängen för ett tag sedan. Så jag har superhörsel just nu och jag har kommit på varför jag hör allt så tydligt. I början när jag var sjuk så lyssnade jag på musik väldigt högt. Så efter ett bra tag så kom jag på att det var väldigt högt och då sänkte jag ner till nästan noll. Jag har på ettans läge på mobilen och då skärper jag hörseln för att höra. Detta har jag nu gjort i massor år och därför så har jag superhörsel just nu. Men jag skall ta och höja ljudet så jag får sämre hörsel efter ett tag hoppas jag. Om det går som jag vill vill säga. Jag är tvungen att stänga av alla elementen för de låter annars kan jag inte sova. Så jag hoppas att jag gör detta så skall jag få mindre hörsel och då störs jag inte av tal som jag gör nu. Och alla andra små ljud. Jag hoppas att jag får sämre hörsel och så kan jag sova även om någon pratar sedan. I alla fall hoppas jag på detta men det kommer ta tid så vi får se hur länge jag kör innan jag kan sova igen. Så mer? Jo jag var ute och sedan ringde jag och så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag. Det märks att jag kom igång idag tidigt då blir det lång blogg när jag sover kasst och sedan inte kan somna om igen. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Ja inget här heller idag.

MUSIK: Och dito för denna punkt idag med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: