onsdag 15 juli 2020

Onsdag 15/7-2020 19:40

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen inatt inget störde mig men jag sov illa ändå. Vaknade tidigt idag och sedan kom jag ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Har spelat spel Nintendo men annars inget alls idag. Jo jag pratade med morsan ett tag men annars inget mer idag. Till tre gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pepparsås och ris och såg en serie när jag åt idag. Så mer? Jo jag vann inte nått idag tror jag ingen storvinst i alla fall men kanske lite ser idag när jag kollar mailen. Så mer? Jo jag spelade lite tips idag och lite måltips med ser till söndag och lördag om jag vann nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: