fredag 3 juli 2020

Fredag 3/7-2020 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt så satte grannen igång igen han stampar och drar stolar över golvet. Och hela stället är som en resonanslådan så allt han gör hörs mycket mer neråt än vad det gör där han är. Så sedan var min nya granne igång också till ett tiden hon såg på teven så varför klagar jag inte på henne då? För att hon hörs en gång och det var nu men den andra grannen hörs varje natt. Så jag tror att hon har semester så hon tyckte nog det var okey att ha på teven till ett. Inte jag. Så mer? Jo jag gick igång idag till fem tiden då jag var uppe på toan och sedan igen till nio tiden och sedan kom jag ur sängen till 11:00 tiden fick i mig frukosten och så till tolv gick jag igång med tvätten idag. Så var sedan ute till ett tiden och handlade lite sedan hem igen. Så idag hämtade jag upp tvätten redan till 15:30 det går fort med den nya fläkten torken tar bara två timmar sedan är det torrt. Så sedan upp och fick in allt och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt idag. Så mer? Jo efter detta fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag och ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nej inget här heller.

MUSIK: Nä!

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: