lördag 4 juli 2020

Lördag 4/7-2020 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannen kan inte gå tyst tydligen för inatt gick han tungt igen och skrapade med stolen igen. Så men andra grannen var igång med men nu är det fredag igår och man får låta lite mer då men jag hoppas att hon inte låter till söndag igen. Så kom ur sängen till fem tiden sedan igen till åtta tiden och kom upp helt till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg två avsnitt idag igen av samma serie. Nu har lite till kommit så jag har att se nu igen. Så mer? Jo jag har en chans på lite pengar idag ser när jag kollar mailen idag och ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag heller.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Ja dito här ovan.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: