söndag 5 juli 2020

Söndag 5/7-2020 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och samma inatt kan inte somna innan ett tiden och även om han går och lägger sig så kan det ta tre fyra timmar innan jag själv somna sedan. Så sömn kommer nog inte gå bra. Så kom ur sängen till 11:00 men vaknade ett par gånger innan detta med. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har bäddat sängen men inte mer idag. Så till tre gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg två avsnitt av samma serie idag igen. Så mer? Jo jag vann inte nått inatt heller men det är ju som vanlig detta. Så mer? Jo jag spelade tipset med denna veckan men jag vann inte nått igen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och jag hoppas att jag sover lite i alla fall inatt så kör jag imonn igen.

ROMAN: Nej inget idag på denna punkt.

MUSIK: Nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: