måndag 6 juli 2020

Måndag 6/7-2020 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt var grannarna uppe till två så jag somnade någon gång runt två tiden uppenbarligen så skiter de i vad jag säger om att vara uppe på natten. Så jag kom igång idag till 11:10 kom ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Dock kände jag mig inte så trött idag trotts kass natt igen. Men jag känner det nu jag är illa seg just nu. Så mer? Jo jag stack till träningen idag till tre tiden sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg ett avsnitt av nya serien idag när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe just nu innan bloggen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja körde allt idag och det gick okey trotts kass natt inatt. Men tröttheten kom sedan efter middagen.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: