måndag 20 juli 2020

Måndag 20/7-2020 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag tänkte jag skulle lägga mig lite tidigare igår så jag gjorde detta men det sket sig jag somnade inte förrän till två tiden eller nått sånt. Grannen var igång igen till ett tiden. Så kom ur sängen till 11:10 kom igång idag till sex sedan till åtta. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Och idag kom jag på att jag glömde göra träningsmaten i lördags så jag fick göra idag. Så såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag och ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade idag igen tappade farten helt och la ner och gick hem igen.

ROMAN: Nä inget på denna punkt heller idag.

MUSIK: Nä.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: