fredag 10 juli 2020

Fredag 10/7-2020 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt även om jag kände av tabletten inatt. Jag tog en till igår för att se hur jag sover på det och det kändes ganska kasst till en början men sedan blev det okey. Skall ta och köra ett par dagar med detta och se hur det går. Kom ur sängen till 11:10 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till tolv och trettio idag körde till 14:00 då jag gav upp. Stack sedan till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så gick sedan igång med middagen till tre tiden idag. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt idag en ny som var okey. Så mer? Jo det är spel dag till 21:00 sedan till 21:30 så jag hoppas att de ringer idag innan 22:00 så har jag fått vinst eller kanske lite tills imonn när jag kollar mailen. Så mer? Nä jag kommer inte på nått idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Ja inte här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: