måndag 13 juli 2020

Måndag 13/7-2020 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt men jag glodde på video igår innan jag la mig med så jag har mig själv att skylla. Somnade sent igår och kom igång idag till sex tiden först sedan till åtta tiden och kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg en film idag men såg inte hela idag ser annan dag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Och nu är jag illa seg igen efter kass natt.

TRÄNING: Gjorde inte allt idag heller tappade farten och la ner på slutet.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Nej inte här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: