torsdag 19 september 2019

Torsdag 19/9-2019 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt men jag gjorde inte nått på hela dagen idag. Jo lite gjorde jag. Så igår fyllde jag år men jag glömde säga det säger idag. Så mer? Jo jag fixade hemsidan idag och så chattade jag med ett annat företag om nytt program men det gick inte. Så jag har idag fått igång programmet igen men det är mer fel och jag måste vänta på det. Så jag lägger in fel namn på bilden och så fungerar det men jag vet inte varför det gör så. Jag har mailat igen så ser vi vad de säger om det. Så mer? Jo jag har laddat hem ett nytt spel idag Batman som var gratis idag får se hur det är då. Så mer? Jo jag vann inte nått igår ja inatt heller idag ser jag men ingen vinst idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag jo det kommer ett spel tills imonn som jag hoppas att jag kan spela imonn om jag hinner skall ut och köpa bröd med men jag tror jag gör det tidigt imonn. Så har jag tid till att spela imonn. Det kommer till Nintendo och jag har laddat ner det men kan inte spela förrän tills imonn. Så mer? Nä nog ses igen imonn. Jo jag stack till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen såg en film som jag såg lite på innan men såg klart idag.

TRÄNING: Ja jag körde idag och det gick så där och så hoppade jag ett par övningar idag tappade farten helt idag.

ROMAN: Ja imonn blir det nog inte på denna punkt skall ut tidigt och sedan är det spel som gäller för mig.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: