måndag 16 september 2019

Måndag 16/9-2019 19:34

DAG: Jaha till natt igen och jag sov så där inatt men jag tänkte jag kör igång med romanen ändå. Så jag kom upp till 11:30 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen men jag väntade idag till 13:20 innan jag gick igång idag. Så sedan körde jag inte så länge idag till 14:10 då gav jag upp och la ner för dagen. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg en film ett tag men gav upp och la ner. Fick i mig en kopp kaffe och så kollade jag min hemsidan men den är inte uppe ännu. Dock tror jag att bloggen fungerar som den skall. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag gick igång idag men tappade farten idag igen men idag gjorde jag alla övningar och sedan så stack jag hem.

ROMAN: Ja körde ett tag idag men jag jäktades av att jag skulle till träningen idag men sover jag okey så kör jag igen imonn.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: