lördag 14 september 2019

Lördag 14/9-2019 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men jag kom inte igång idag med nått igen. Kom ur sängen till 11:30 fick i mig frukosten och så sent fick jag i mig mina tabletter. Så sedan gav jag upp idag gjorde inte nått idag på hela dagen idag. Till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en film idag men såg inte hela hade inte lust idag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag på hela dagen. Så mer? Jo jag kanske har vunnit lite idag ja igår men ser det idag. Om jag vann så blir det inte så mycket jag vill ha men lite och jag kan göra saker med det med. Ser idag när jag kollar mailen så ni får veta på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått idag på denna punkt hade inte lust idag alls.

ROMAN: Och inget idag heller på denna punkt.

Jo jag om installerade mitt virusskydd idag på musikdatorn jag skannade den i fredags och då låste sig datorn och jag fick stänga av och då så blev det fel på skyddet och jag om installerade idag och allt gick bra. Nu säger jag Tjingeling!

Inga kommentarer: