fredag 6 september 2019

Fredag 6/9-2019 19:50

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov illa fram till 10:30 då jag kom ur sängen idag fick i mig frukosten och idag glömde jag kaffet igen. Så har spelat lite snes spel idag kom nya på konsolen idag spelade metriod idag ett tag. Så sedan till ett tiden eller om det var halv två tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen till tre tiden. Hade idag karréer med pommes och såg sista avsnittet av den ryska serien idag. Sedan fick jag i mig två koppar kaffe och så var det inte mer idag. Tror jag i alla fall. Jo jag har skickat ett meddelade om mitt program som jag gör hemsidan på det är något fel med det och jag hoppas att de kan fixa detta för jag kan inte lägga upp nytt innan detta är borta. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja om jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja sömn igen hoppas på det.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: