fredag 13 september 2019

Fredag 13/9-2019 19:38

DAG: Jaha till  natt igen och en kass natt igen vaknade till 11:00 tiden idag och fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv men idag satte jag mig vid datorn och missade tiden. Klockan var 12:12 när jag stack ner med tvätten och fick in den. Så sedan upp igen och väntade på att klockan skulle slå ett då det var dags för att hänga upp den samma. Och det gjorde jag idag och sedan upp igen. Jag stack till ICA för att handla lite idag sedan hem igen. Jo jag mailade om webbprogrammet idag igen måste göra om mycket om jag inte har fel så jag mailade om det idag så jag blev sen idag. Så sedan hade fläkten stannat idag så allt var vått jag skulle upp och säga till detta men hemsidan var nere idag så jag kom inte åt idag. Så sedan till fyra tiden var jag nere och fick upp tvätten och sedan fick jag hänga upp den här uppe för att torka jävla skit fläkt som stannar gör inte mycket nytta då inte. Så gick sedan igång med middagen hade idag korv och pommes och såg resten av filmen idag när jag åt. Så mer? Nä jo idag till först 21:00 och sedan till 21:30 har jag chansen att vinna lite ni ser på Twitter om det gav nått idag.

TRÄNING: Ja inget idag men tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen om jag sover då vill säga.

ROMAN: Ja inget idag eftersom jag tvättade idag.

Säger Tjingeling!

Inga kommentarer: