fredag 20 september 2019

Fredag 20/9-2019 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite små kass natt igen. Kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Men till ett tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och när jag kom hem gick jag igång med spelet med en gång. Spelade idag fram till 14:30 då hade jag kommit till första bossen då la jag av för idag. Och gick jag igång med middagen hade idag korv och stripes och såg en film som jag såg innan ett tag men såg klart idag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så ringde morsan idag igen hon har ont och jag vet inte om det är kärlkramp eller om det är vatten i lungorna som göra att det gör ont. Men ont har hon och jag kan inte göra nått. Så sedan skall jag se om jag kan köra stretchen imonn även om jag sover sämre så kan jag köra. Jo jag körde skannern idag på båda datorerna men är inte klar med musikdatorn ännu just nu. Så mer? Jo jag fick uppdateringar till musikdatorn med från Windows just nu så det kommer ta ett tag till innan det är klart på den.

TRÄNING: Ja sover jag inatt så kör jag stretchen igen imonn vi håller tummarna för det.

ROMAN: Ja inget idag heller men kanske tills imonn.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: