måndag 2 september 2019

Måndag 2/9-2019 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt sov illa fram till 10:30 kom ur sängen till 11:40 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jag har mest legat på sängen idag och tagit igen mig tills jag skulle till träningen. Och dit stack jag till tre sedan hem igen och hoppade stretchen igen idag. Gick igång med middagen och såg ett till avsnitt av den ryska serien idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så hade jag fått ny driver till min ritplatta men jag uppdaterade igen och då försvann den igen. Jag hoppas att den uppdaterar igen av sig själv som den gjorde innan. Problemet med det var att den inte fungerade så jag tänkt uppdaterar igen men då kom den gamla tillbaks igen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja var trött idag men körde allt idag och det gick okey trotts att jag var seg.

ROMAN: Ja vi får se när jag kan gå igång igen med denna punkt.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: