tisdag 17 september 2019

Tisdag 17/9-2019 19:28

DAG: Jaha en rätt okey natt men sedan var det inte mer ja jag kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så tänkte jag gå igång med romanen men idag gick det inte alls. Jag tappade farten och la ner till 13:00 så jag la ner då. Men jag stack till ICA för lite grejor idag till två tiden sedan hem igen. Så efter detta har jag inte gjort nått idag på hela dan idag. Så mer? Jo jag fick reda på igår när jag kollade mailen att det var något jag hade gjort som gjorde att hemsidan inte syntes så jag tog bort det igår idag ses alls på hemsidan. Men jag gjorde efter instruktioner och det sket sig helt igår nä när jag gjorde det så gick det inte alls och jag fick ta bort det igår. Så mer? Jo jag gick igång med middagen och jag hade idag kotletter med pommes och såg en serie idag när jag åt. Och efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä det var allt för idag kommer igen imonn då hoppas jag kunna skriva för jag har inget mer att göra imonn.

TRÄNING: Ja inget idag heller som är vanligt på tisdagar ju.

ROMAN: Ja det var nära idag men så sket det sig ändå.

Jo jag har en chans idag på pengar jag håller tummarna för detta idag och jag räknar med era med. Nu smäller det till idag japp. Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: