onsdag 4 september 2019

Onsdag 4/9-2019 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen inatt. Sov illa fram till 10:30 men jag vaknade ett antal gånger innan detta med. Kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Så jag stack till LC och tog prov för vitablodkroppar idag så får vi se vad läkaren säger om detta. Om det är som innan så kommer han göra en remiss till reumatologen och så får han byta tabletter för mig. Det finns nog några om inte gör att jag får för lite vitablodkroppar hoppas jag. Så mer? Jo jag var på apoteket med idag och fick ut lite tabletter idag. Sedan hem igen. Gick igång med middagen till 15:30 tiden idag jag var sen jag pillade med datorn idag igen ja det var plattan jag pillade med igen idag jag la upp på mail om detta till dem så får vi se vad de säger om det. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja inget idag heller.

Så jag har chans på lite pengar idag om jag vann igår så ser jag idag det är nog för att jag skall kunna köpa en ny dator så jag hoppas att jag slog till igår. Ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Tjingeling!  

Inga kommentarer: