tisdag 3 september 2019

Tisdag 3/9-2019 19:37

DAG: Jaha har inte gjort nått idag heller somnade till lite innan ett tiden och sov sedan rätt okey fram till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag med. Jo jag har pillat med Wacom plattan idag fick en uppdatering men den fungerade inte så tillslut fick jag ta den gamla den fungerar som den skall men den nya är kass. Så mer? Jo till tre tiden idag gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg ett avsnitt av den ryska serien nä jag såg en annan serie idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag pillat med Wacom idag hela dagen och tillslut kom jag på att den nya drivrutinen var kass det gjorde jag nu just innan jag gick igång med bloggen. Så mer? Mycket pengar idag till 21:30 ringer de så har jag vunnit mycket över millen men om de inte ringer så kan jag ha vunnit under millen och då ser jag det tills imonn när jag kollar mailen. Så mer? Jo jag har spelat lite Nintendo idag ett tag annars inget mer.

TRÄNING: Ja jag kör igen till torsdag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

Så jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: