torsdag 12 september 2019

Torsdag 12/9-2019 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov inte bra kom ur sängen idag till 10:30 tiden. Fick i mig frukost och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jo jag mailade Wacom om fel på drivrutin och fick tillbaks att jag skulle vänta på ny rutin och installera denna. Så mer? Jo till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Gick igång med middagen och så såg jag en film men såg inte hela dag bara en bit. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för mig ses igen imonn. Då är det tvätt för hela slanten för mig kanske jag skall ut och handla med men vet inte nu om jag gör eller inte.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra gjorde allt idag men hoppade stretchen sedan när jag kom hem.

ROMAN: Nä inget idag heller men jag hoppas på lördag igen.

Så jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: