söndag 15 september 2019

Söndag 15/9-2019 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov illa fram till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så tänkte jag  idag spelar jag lite till sju tiden. Så jag gick igång med middagen till 14:00 tiden. Hade idag pepparbiffar med ris och pepparsås. Såg en film idag när jag åt men såg inte hela idag hade inte lust. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så pillade jag med datorn ett tag. Mitt gmail konto var kasst så jag fick göra om och lägga till igen så fungerade det. Så mer? Jo min hemsidan är nere igen jag får inte nått när jag går upp det är webbhotellet som har problem igen var ett tag sedan och nu igen. Så mer? Jo jag har chans på lite pengar idag jag hoppas att jag slår till idag så jag fixa för morsan med om jag vinner lite. Så satte jag igång med spelet till fyra tiden men la ner tappade farten och la ner. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Ja inget idag.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: