söndag 8 september 2019

Söndag 8/9-2019 19:35

DAG: Jaha till natt igen och jag var uppe massor gånger inatt på toan så jag måste dricka mindre fram över. Kom igång till 9:00 tiden men låg idag till 10:30 innan jag kom ur sängen idag. Fick i mig frukosten och så bestämde jag mig för att spela idag har hållit upp ett par helger nu med detta. Så jag gick igång med middagen till 14:00 idag hade idag kotletter med pommes och såg en film men hann inte se hela idag så jag ser annan dag. Till 16:00 gick jag igång med spelet och spelade fram till 17:00 idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo jag har chans på lite pengar idag om jag får ett mail som säger att jag har vunnit över 50000 så har jag vunnit mer än detta. Så mer? Jo jag sover lite bättre nu så jag hoppas att jag sover tills imonn så kör jag igång med romanen igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag kör imonn kan bara hoppas att jag sover inatt då tummarna för det tack.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag igen på denna punkt vi håller tummarna för det tack.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: