onsdag 18 september 2019

Onsdag 18/9-2019 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt kom upp till 11:20 idag fick i mig frukosten och så fick jag i mig mina tabletter. Så sedan gjorde jag inte mycket idag. Jo jag har fått fel på webbprogrammet igen jag trodde att det var över men inte heller. Så mer? Jo jag har kollat lite priser idag på internet om andra program som jag kan använda och jag har kommit fram till ett men jag vet inte helt säkert om detta går. Men vi får se vad de säger om det gamla programmet med kanske kan de fixa till det men jag är osäker på det. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag hoppas jag sover inatt.

ROMAN: Ja sover jag inatt så.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: