tisdag 10 september 2019

Tisdag 10/9-2019 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov rätt okey och till nio tiden så vaknade jag idag och till 10:30 kom jag ur sängen och gick igång med frukosten. Efter detta så har jag skrivit idag fram till 14:30. Då jag la ner för dagen. Så gick igång med middagen idag till 15:40 tiden och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag men en bra dag idag och det tackar jag för. Så mer? Jo jag har installerat en tvåstegs inloggning på Twitch idag så mer? Nä jag kommer inte på mer idag jo det är spel till 21:30 idag jag hoppas på lite pengar idag jag räknar med era tummar idag till denna  tid punkt så kammar jag hem lite stålar. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag men tills torsdag kör jag igen.

ROMAN: Ja jag kom igång idag till ett tiden och körde sedan idag till 14:30 då tappade jag tråden och gav upp för idag. Jag kom på igår men idag skulle jag då få till det rätt i tiden och jag tappade tillslut farten och gav upp men det gick bra idag en bra dag idag. Kommer igen tills imonn.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: