söndag 1 september 2019

Söndag 1/9-2019 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite små kass natt inatt sov så där fram till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen. Jag vann inte nått igår ser idag men såg att nä det gav inget alls. Så till klockan tre gick jag gång med middagen hade idag pepparbiffar med pepparsås och ris och såg idag två avsnitt av den ryska serien idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så la jag mig ett tag. Tänkte spela idag men hoppade det idag med tappade farten helt och la ner allt idag med gjorde det samma förra söndagen med så inte nått idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn om jag sover då vill säga jag hoppas på det.

ROMAN: Ja inget idag men tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen. Vi håller tummarna för sömn inatt.

Så jag skall nu bädda sängen sedan är dagen slut och jag kommer somna förhoppningsvis bra idag. Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: