torsdag 3 maj 2018

Torsdag 3/5-2018 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag tog nya tabletter igår men sov inte så bra på dem inatt. Men det tog ett tag förra gången med så. La mig till 22:00 och sov sedan så där under natten och till sju tiden vaknade jag men jag hade inga tankar på att komma upp för seg. Så tillslut så kom jag ur sängen till 11:30 tiden fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Och så gick jag igång med datorn körde den hela dagen idag tills jag stack till träningen. Så det var en fil som tog en evighet att ladda hem. Så kom hem från gymmet och gick igång med middagen och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Sedan gick jag igång med att få mailen igång igen jag fick nästa alla att gå igång men ett får jag ta imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn och då förhoppningsvis så sover jag bättre inatt. Men det kan ta ett par dagar innan jag kan sova bra igen. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men hoppade lite idag efter kass natt igen så men jag kommer igen till måndag då hoppas jag att jag sover igen.

ROMAN: Nä inte nått idag men kanske tills imonn.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

MUSIK: Ja det tar nog ett tag innan jag går igång på denna punkt igen men jag hoppas snart.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: