onsdag 30 maj 2018

Onsdag 30/5-2018 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen grannen var uppe länge inatt och jag sov illa dåligt. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och sedan har jag inte gjort nått idag på hela dagen. Så mer? En skit dag och en skit natt inatt. Så till tre så fick jag igång middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med så skall jag och säga till idag igen det är ett tag sedan men nu måste jag säga till igen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppas att jag sover inatt så jag kan köra tills imonn skall packa väskan idag.

ROMAN: Nä inte nått idag heller.

TECKNING: Kör till söndag om inte innan.

MUSIK: Ja jag tror att det tar ett tag innan jag går på denna punkt igen.

Så dagen är snart slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: