torsdag 10 maj 2018

Torsdag 10/5-2018 19:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt jag sov inte alls bra inatt och jag vet inte varför men jag vaknade ett antal gånger under natten och till sju så kollade jag mobilen och då var den på 37 så jag ställde den igen och fick sedan 25 på resten av tiden. Så en kass natt inatt trotts nya tabletter. Så kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått på hela dan. Jo jag skulle gå igång att spela lite men det visade sig att kontrollen var urladdad så det sket sig. Så sedan till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Gjorde benstretchen men inte mer idag. Så fick i mig middagen och såg en serie när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Så mer? En kass dag idag men som vanligt börjar den med kass natt. Så imonn är det tvätt och så skall jag köra lite sång med tror jag att jag hinner. Skall ut och handla sedan har jag inte mer att göra så jag tror jag hinner med lite sång. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja gick bra idag på träningen men sedan på stretchen så la jag av det gör ont och jag har inte lust med detta när jag sover dåligt så jag hoppas att jag sover bättre tills nästa vecka. Men jag kör igen till lördag hoppas jag om jag sover vill säga.

ROMAN: Ja sover jag inatt så tror jag att jag kör lite roman imonn skall läsa allt jag gjort men problemet med det är att jag inte minns det ändå. Men jag tror att det blir sång i alla fall om jag sover.

TECKNING: Ja kör till söndag igen hoppas jag.

MUSIK: Ja jag skall se om jag kan köra imonn. Om jag sover vill säga jag vill komma på hur jag gör och just nu vet jag inte hur jag gör. Jag skall sjunga ett tag och sedan testa om jag kan gå upp. Så hoppas jag att jag kan fatta hur det går till för ibland går det hur lätt som helst men så nästa gång skit. Jag skall testa lite som jag kommit på och se hur det går. Men jag skall ut och handla sedan kör jag och jag sticker till ett tiden.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: