tisdag 29 maj 2018

Tisdag 29/5-2018 19:40

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen jag vet inte om det är värmen eller tabletterna grannen drar möbler igen och då blir jag vaken även om jag har lurarna på. Så kom igång idag till 10:30 tiden ja lite tidigare vaknade jag idag. Men kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så bestämde jag mig för att inte göra nått idag. Det är ingen ide att köra nått när jag sover så kasst. Så jo jag spelade lite Nintendo idag igen och snart är jag på slut blossen. Vi får se om jag klarar den jag tror jag kommer göra det för nu vet jag hur man gör. Men vi får se hur det går. Så mer? Jag stack till ICA idag till ett tiden och handlade lite idag sedan hem igen. Så sedan till tre gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg en serie som var sista avsnittet idag får se när nya kommer. Så mer? Jo jag fick en räkning igen på 300 så nu ligger jag 300 back igen det är räkning som kommer var tredje månad. Så mer? Jo jag köpte ett spel idag gick på 35 för jag hade pengar på mitt konto 97 så jag köpte ett steamworld dig 2 har spelat ettan till nästan slut jag kunde inte ta slutbossen men jag gav upp med en gång med. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer att skriva så jag säger hej för idag tills imonn igen. Så hoppas jag att jag kan sova bättre med tiden jag ger inte upp än men jag tror att det är värmen som gör mest just nu. Så jag håller på ett tag till så kan jag sova som jag gjorde innan hoppas jag för då var det bra.

TRÄNING: Ja jag kör igen till torsdag om jag sover vill säga.

ROMAN: Ja inget på denna punkt innan jag kan sova igen. Jag hoppas att det är snart.

TECKNING: Ja skall köra till söndag igen om inte förr om jag sover kasst inatt med så skall jag se om jag inte kan köra imonn på denna punkt.

MUSIK: Ja jag väntar ett tag så hoppas jag att jag kan gå igång igen med denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: