onsdag 16 maj 2018

Onsdag 16/5-2018 19:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt. Kunde inte somna inatt och sedan satte grannarna igång att prata och så sket sig hela natten. Sov 37 inatt och kom ur sängen till 10:30 tiden. Seg som bara fan och bestämde mig för att inte göra nått idag. Så jag har spela lite idag och jag skall ta 60 lite till frön så är jag klar med det sedan. Tanken är då att jag tar svärdskampen sedan jag tror jag kommer ta ettan och tvåan men trean är jag tveksam på. Men det kommer ta ett tag till innan jag kan. Så mer? Jo jag fick slå ett samtal idag morse till morsan hennes mobil hade låst sig igen. Så mer? Jo jag kommer inte få programmen igen som jag hade innan de hade gått ut. Så mer? En skit dag idag.

TRÄNING: Japp har packat idag och jag är redo för att köra imonn. Hoppas bara jag sover inatt så skall det nog gå bra.

ROMAN: Nä inget idag men tills imonn hoppas jag att jag sover så kör jag imonn.

TECKNING: Ja jag kör till söndag igen men inget har kommit idag heller bör komma snart tror jag.

MUSIK: Ja vi får se när jag kör igen på denna punkt. Tror jag kör roman om jag kan istället så tar jag detta sedan en dag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: