fredag 25 maj 2018

Fredag 25/5-2018 19:37

DAG: Jaha till natt igen och nä grannen kan inte vara tyst inatt hörde jag honom ett par gånger och låg väldigt länge innan jag somnade. Så och appen uppdaterade sig så jag fick ingen sömn inatt alls. Så men jag var seg när jag kom ur sängen idag till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med att tvätta till 12:00 fick in tvätten och så fick jag vänta på att klockan skulle slå så jag kunde sticka ner och hänga upp den. Så efter detta så stack jag till ICA och köpte kött. Så hem och fick in allt och sedan stack jag till apoteket och fick mina tabletter och salva. Sedan hem igen så till 16:00 kom jag på tvätten höll på med annat så jag glömde den idag men till fyra så stack jag ner och fick upp den. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie och sedan resten av serien jag såg igår hann inte se allt går när morsan ringde. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så var jag klar med dagen. Ja mer? Jo jag har kollat och jag har lagt på lite reklam idag på bloggen men jag är inte säker på hur det fungerar men skall se idag. Jag har lagt på reklam i Youtube med men jag tjänar bara pengar om ni klickar på den. Jag tror inte ni behöver köpa men klicka får ni gärna göra så kan jag få ihop lite pengar på det. Skall ju sända till söndag och sedan lägga upp på Youtube så tänkte jag om jag lägger lite reklam så kan jag tjäna lite pengar med. Så på bloggen så kommer reklamen under bloggen så om ni klickar på den så blir jag glad. Jag tror att det fungerar så. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn om jag sover så  skall jag köra stretchen hoppas jag.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover så kör jag imonn på denna punkt.

TECKNING: Ja kör till söndag sedan är det spel som gäller för mig denna dag första sändningen.

MUSIK: Ja vet ej när jag kör musik igen men kan hända snart eller inte.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: