söndag 27 maj 2018

Söndag 27/5-2018 19:36

DAG: Jaha till natt och natt var det lördag och inte så tyst i huset så jag sov inte bra. Kom ur sängen till 10:30 idag och fick i mig frukosten men idag såg jag att jag hade köpt gammal korv så den fick jag slänga idag gick 50 spänn till inget alls. Så sedan gick jag igång med teckningen till ett tiden ja det var nog 12:30 körde den sedan till 14:00 då jag gav upp för idag. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden. Hade korv och stripes och såg en serie när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så ringde jag morsan idag på hennes dag. Så sedan väntade jag på att klockan skulle slå 18:00 och jag skulle gå igång med streamingen eller vad det nu heter.  Och jag gick igång och jag körde en timme idag och jag trodde att allt gick som det skulle men inte heller. Jag klickade på fel och det enda som kom med var min fula nuna och en svart skärm. Så bra gick det men jag kör igen till nästa söndag och då kommer det gå bra hoppas jag. Jag var nästan säker på att något skulle gå fel idag och det gjorde det. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och kör imonn om jag sover och det hoppas jag att jag gör. Så skall jag köra allt imonn om jag sover då vill säga.

ROMAN: Ja sover jag så kör jag imonn igen. Vi hoppas på det.

TECKNING: Ja körde idag och det blev okey inte bra men okey jag kommer köra hela kursen och sedan gå igång med att köra mer. Det räcker inte med en dag om det skall bli bra.

MUSIK: Ja vi får se när jag kör här igen.

Så dagen är över och den gick inte så bra men jag kommer igen imonn med nya tag och då också lite piggare hoppas jag. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: