tisdag 3 april 2018

Tisdag 3/4-2018 19:58

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen men jag hade inatt druckit för mycket så jag var uppe många gånger. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten och sedan mina tabletter. Så sedan kollade jag banken men till tolv hade det inte dragits och då tänkte jag att jag gör ett uttag till och det gjorde jag sedan drogs pengarna till ett. Om jag hade vetat detta så hade jag väntat och gjort bytet då. Så jag fick inte bytt bank idag skall göra det tills imonn. Så får vi se vad som händer med pengarna sedan. Så annars har jag inte gjort nått på hela dagen idag. Jo jag satte igång att se på teven till två tiden. Jo jag var ute med idag och köpte tomater sedan hem igen. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg mer serier när jag åt. Så mer? Jo jag har mailat idag lite om en räkning men hon ville inte förstå så jag byter imonn så får vi se vad som händer med det. Ja mer? Nä inte mer idag ses igen imonn då jag skall byta bank så får vi se vad som  händer.

TRÄNING: Japp kör till torsdag igen.

ROMAN: Nä inget idag.

TECKNING: Ja till söndag kör jag igen.

MUSIK: Ja till nästa vecka hoppas jag har inte gjort nått idag även om jag hade tid så hade jag inte lust idag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: