tisdag 17 april 2018

Tisdag 17/4-2018 20:20

DAG: Jaha till natt igen och en bra natt inatt inte perfekt men bra låg på 60 och grönt på rem. Kom ur sängen idag till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag till tre tiden då jag gick igång med middagen. Hade karréer med ris och såg en film först en serie och sedan en film. Men jag såg inte klart filmen för det blev sent. Ser en annan dag det var iboy om ni undrar vad det var för film. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så tog jag tomat två stycken jag har inte tagit igår och i förrgår. Skall ut imonn och fixa lånet så skall jag köpa två nya. Så mer? Ja mer? Har spelat zelda idag igen gjorde det nu och såg då att klockan var över åtta. Jag skall få tag i 188 till så har jag alla jag behöver ja det är fröna som man använder för att köpa mer vapen sköldar och pilbågar med ja man kan ha fler av dessa om man hittar 441 stycken då kan man få upp allt till max. Så och om man samlar alla så får man en gyllene skit det finns 900 men jag kommer inte ta alla bara så jag kan få upp allt till max. Så mer? Jo jag såg igår att jag kommer få 7300 i pension jag trodde att jag skulle få 11300 men det var innan skatt. Så jag måste vinna eller om jag blir frisk och får ett jobb som är väldigt bra avlönat så jag kan få upp pensionen med massor för jag kommer inte klara mig på 7300. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Jo en sak till jag hoppas att de nya tabletterna tar så bra som inatt då kan jag sova mer och orka mer. Men det är många biverkningar på dem en är att jag går upp i vikt och det är inte bra går jag upp i vikt så  kommer jag säkert få problem med hjärtat det har många i min släkt men än så läge har jag inte gått upp. Vi får se vad som händer med tiden. Jag hoppas att jag sover och att jag slipper dåliga biverkningar det ligger på en på tio så jag hoppas att jag inte är en utan de nio som inte får. Jo och jag kan säga att jag brukar inte sova så bra efter träningen så jag hoppas att det sitter i hela tiden nu så jag sover bättre och bättre.

TRÄNING: Ja kör igen till torsdag igen om jag sover.

ROMAN: Ja körde idag igen och det gick bra jag hade lite svårt att köra jag behöver lite mer än en dag sömn men jag hoppas att jag sover inatt med. Men till ett tiden skall jag till banken för att fixa lånet så jag vet inte om jag kör imonn alls. Vi får se.

TECKNING: Ja kör till söndag och inget kom idag men det kommer nog snart brukar komma till den 15é nått sånt.

MUSIK: Ja bra sömn och jag hoppade denna punkt idag kör annan dag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: