lördag 7 april 2018

Lördag 7/4-2018 20:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kassare än innan inatt. Kom ur sängen till elva tiden fick i mig frukosten och så tänkte jag idag att köra stretchen men hoppade den idag tappade farten helt idag. Jag har inte gjort nått idag på hela dagen en skit dag idag. Så till två tiden tänkte jag gå igång med stretchen men hoppade och gick igång med middagen till 15:00 tiden. Hade idag hamburgare och stripes och såg en film. Jag såg wonder woman och den var väl okey så där kan inte förstå varför så många såg den för den var bara okey inte bra men okey. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Ja jag hoppas att jag fick lite på lotterna idag det drogs igår men ser det idag när jag kollar mailen. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer att säga så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja gjorde inte nått idag som jag sa ovan men till måndag skall jag köra allt igen hoppas jag.

ROMAN: Ja jag vet inte hur länge jag hållit upp men jag hoppas jag kan köra igen till måndag.

TECKNING: Ja jag hoppas på okey sömn så kör jag imonn igen.

MUSIK: Ja kanske till tisdag om jag sover kasst men inte för kasst.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: