fredag 13 april 2018

Fredag 13/4-2018 20:28

DAG: Jaha nu tog jag en tablett igår och somnade som jag ville men sov sedan inte så bra ändå på den. Så jag skall ikväll ta två och se om jag sover bättre på dessa eller inte. Mer om detta imonn. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Och så satte jag igång med att fixa klarna appen. Och det visade sig att jag skulle ha tagit bort det från förra banken innan och så kunde jag ha fått igång det nya men det gjorde jag inte för jag visste inte det så nu tar det två veckor innan jag kan få det igen. Ska betala med banken och så lägga till detta sedan. Så och så höll jag på med detta och så glömde jag tvätten till 12:45 kom jag på och stack ner med den. Sedan upp igen. Och så fick jag vänta till två innan jag kunde sticka till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och fick upp tvätten till 15:45 och den var inte torr så jag fick hänga upp lite här uppe. Så går det när man glömmer tiden. Så gick igång med middagen till fyra tiden hade idag karréer med pommes och såg en serie när jag åt. Efter detta så fick jag i mig två koppar kaffe för jag glömde ta i morse. Så mer? Jo morsan ringde med idag för en stund sedan. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja sover jag inatt så kör jag imonn på denna punkt då en stretch igen jag måste komma igång med detta igen nu.

ROMAN: Ja om jag sover bättre på två tabletter så kan jag köra imonn på denna punkt igen. Vi får se hur det går.

TECKNING: Ja tills söndag igen då ja.

MUSIK: Ja vi får se till tisdag om jag sover så kör jag romanen om inte så kanske jag kör lite musik igen. Vi får se hur tabletterna tar tills imonn.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: