torsdag 9 maj 2024

Torsdag 9/5-2024 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt även om jag vaknade tidigt idag till sex tiden sedan till 7:20 och kom sedan igång idag till 9:10 tiden kom sedan ur sängen till 9:20 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:00 körde idag till 14:00 igen och gick sedan igång med middagen till 15:00 idag hade fläsk och mos gott mos och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg innan på Netflix parasit. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och sedan har jag pillat med programmet igen och idag fick jag det att fungera som det skulle efter rätt lång tid att pilla. Och det är gratis med så bättre än det jag körde med innan även om jag då körde med gratis med men detta är bättre än det jag körde med innan.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Jag har kommit till sista sidorna och jag skall gå igång med andra omgången när jag är klar med detta tar nog en dag eller så till. Sedan går de igång med att arbeta på järnvägen igen till lördag så får vi se hur mycket det låter då inte så mycket hoppas jag och de kör ända till nästa månad igen.

MUSIK: Jaha inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: