onsdag 15 maj 2024

Onsdag 15/5-2024 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen sov som jag skulle inatt och kom sedan igång till 6:50 kom sedan ur sängen till 9:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 10:30 tiden körde idag till 13:45 för jag skulle idag ha ett online möte med läkaren trodde jag men till 14:30 gick jag upp och ingen läkare kom så jag fick ringa till dem och då skulle det inte ha varit ett online möte utan ett riktigt jag fick ett sms om detta till sex tiden om online. Så jag hoppade gymmet idag tappade farten helt idag och la ner. Så imonn skall jag upp till 6:50 igen och ringa igen för tid så hoppas vi att det går bättre imonn med detta. Så i morse så beställde jag klockan för 3000 spänn kommer tills imonn tror jag i alla fall. Så det var nog allt för idag det.

TRÄNING: Jaha hoppade idag.

ROMAN: Jaha körde idag och det gick bra idag igen kommer igen tills imonn med mera då hopas jag.

MUSIK: Nä inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: