måndag 6 maj 2024

Måndag 6/5-2024 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång idag till tidigt men sedan till 7 tiden kom sedan ur sängen till 9:20 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:00 körde idag till 14:00 och sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg en ny serie idag på netflix parasit den gråe heter den eller nått sånt var okey att se och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha idag körde jag allt trotts att det var rätt mycket folk idag så fick jag allt gjort idag en bra dag idag.

ROMAN: Jaha körde idag igen och det gick bra idag och jag har kommit på en hel del att lägga till sedan med.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: