fredag 10 maj 2024

Fredag 10/5-2024 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite små kass natt inatt vaknade till fem tiden idag och fick igång datorerna för skann till 6:00 tiden kom sedan ur sängen till 9:00 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:00 men eftersom jag fick starta om musikdatorn så tappade jag farten med romanen ett tag. Musikdatorn är seg för den är gammal och den tog ett jävla tag att starta om idag och jag kom inte igång med romanen innan detta var klart idag. Så sedan kör jag romanen till 14:00 och sedan till 14:30 stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så gick igång med middagen till 15:20 tiden hade idag kotletter med pommes och såg ett nytt avsnitt av parasiten har två kvar att se. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så har jag pillat med nya programmet idag och idag fick jag det att fungera som det skulle. Programmet är OBS Studio som jag laddade ner för ett par dagar sedan. Jag såg att det var gratis och tänkte kan köra det och se om jag kan få igång det och det gick bra för det andra programmet jag hade kostade pengar att köra helt som det skulle men inte detta.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha körde idag och det gick bra även om jag hade svårt att komma igång idag och jag blev idag klar med denna omgång. Om allt går som jag vill så kör jag igång med nästa omgång tills imonn igen. För jag har en del att lägga till ännu.

MUSIK: Nä inget här idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: