söndag 19 maj 2024

Söndag 19/5-2024 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okey fram till 6:00 tiden fick mig igång till 9:10 tiden idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 10:10 tiden körde idag till 14:00 då jag fick igång träningsmaten och sedan gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en film idag som jag inte såg klar idag tar en annan dag. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jaha en kort blogg idag visst igen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn. Och då kör jag igång med att gå på löpbandet så hoppas jag att jag inte har något hjärtfel men det får ni veta imonn.

ROMAN: Jaha idag körde jag igen och det gick bra idag skall göra alla tal meningar sedan skall jag gå igång med sista omgången tror jag i alla fall.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: