fredag 17 maj 2024

Fredag 17/5-2024 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt men jag sov inte länge inatt enligt klockan i alla fall fem timmar sov jag inatt kom igång till 8:30 tiden idag och kom sedan ur sängen till 9:20 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med att tvätta till tolv tiden sedan upp igen. Så ner igen till ett tiden och fick upp tvätten på tork och sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten och så till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg ett avsnitt av startrek och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo till 9:50 gick jag igång med att skanna datorerna och de är klara tills nu.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Jaha samma här med idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: